2014. március 16., vasárnap

1. díjam *.*
Köszönöm ! :)
Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot.
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést.
4. Küld tovább 11 embernek.
11 dolog rólam:
1. 6.-os vagyok.
2. kedvenc könyvem: SZJG FOREVER <3
3. táncolok hobbi szinten :)
4. nyarat jobban szeretem mint a telet.!
5. Budapesten lakom.
6. nem rég kezdtem blogolni.
7. szeretek suliba járni, de nem a tanulás miatt, hanem a barátok miatt..*-* BEST CLASS :*
8. a sulink előtt van egy park, és oda szoktunk kiülni a haverokkal, legtöbbet nyáron.
9. kedvenc tantárgyam: infó, tesi *.*
10. imádom lakkozni a körmöm *-*
11. imádom a csokit :))
11 kérdésre válasz:
1.Mi lesz a következő blogod címe? 
- nem tudom, egyenlőre nem akarok új blogot. :)
2.Mi az a oldal amit naponta meglátogatsz?
- H A P P Y, a facebookon, mert admin vagyok.! :)
3.Milyen gyakran változtatod a számítógépeden a hátteret?
-már egy ideje nem váltottam át, most Simses.
4.Melyik hírességgel töltenél el együtt egy napot?
-Benjamin Lasnier. <3 :)
5.Hogyan szeretnéd megünnepelni a következő szülinapodat?
-Elmennénk a barátaimmal Los Angeles-be . :DD :)
6.Melyik a kedvenc városod?
-Ahol nem voltam: Los Angeles. Ahol voltam: Budapest, Balaton. <3
7.Általában hogyan jön az ihlet?
-kiülök a kertbe, és gondolkozom.
8.Mi a kedvenc blogod?
-nincs kifejezetten kedvencem, Nessa blogját/blogjait szeretem.
9.Hány blogra vagy feliratkozva?
-max. 2 :DDDD
10.Mikor döntöttél úgy hogy blogozni kezdesz?
- 2 hónapja kb.
11.Minek tanulsz tovább?
-Nem tudom még, de már gondolkoztam rajta. Fotós szeretnék lenni, mert az megy.! :)
 
11 kérdés:
1. Mióta blogolsz?
2. Hol laksz?
3. Van kedvenc blogolód? Ha igen, ki az?
4. Melyik blogodat szereted a legjobban?
5. Hova szeretnél legjobban eljutni az egész világon?
6. Melyiket szereted jobban? Tél vs Nyár
7. Hány blogod van?
8. Kedvenc könyved mi?
9. Melyiket szereted jobban? Facebook vs Twitter?
10. Ki a példa képed?
11. Kedvenc számod mi?
11 ember akinek küldöm:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése