2014. március 15., szombat

Bizalom gyakorlat..

-Rendben. El kell kapnod.-adta az utasítást a phsziológus. Mindenki elcsodálkozott, mondjuk, én számítottam rá, hogy valami ilyesmi lesz. 
-Oké.-mondta körberöhögve Bálint. Zsuzsa néni Bálint mögé állt,és hátradőlt. Bálintnak sikerült el kapnia, de látszott rajta, hogy kicsit mást is akart...XDDD
-Rendben, ez jó volt.-tapsikolt a nő.
-Köszke, tudom.-mondta röhögve Bálint. Zsuzsa néni amúgy egyáltalán nem volt zavarban, ellentétben az osztályfőnökünkkel, akin látszott, hogy miattunk eléggé zavarban van, amiért ilyeneket csinálunk..
-Rendben. Mindenki válasszon egy párt. Fiú-lány párok legyenek.-tapsolt még egyet a nő.-Ha ez megvolt, csináljátok ugyanezt meg.-utasította. Bálint egyből Erikát választotta, és Bálint Erika karjaiba esett, és sajna összeestek.-Úgy értettem, a fiú kapja el a lányt.-kuncogott a pszhiológus, és az ofőnk mellé sétált. Nevetve váltottak pár szót, és a tekintetük ránk szegeződött.
Riadtan tekintettem körbe, hogy ki legyen a párom. Persze, Dani párja Dóri volt, őt ki is lőhettem. Mondjuk, eléggé megbántott de mellette éreztem volna jól magam. Aztán Janira pillantottam, aki óvatos mosolyra húzva a száját, odajött hozzám.
-Eshetek a karjaidba?-kérdeztem, és egy másodperc múlva egyszerre nevettünk fel.

-Persze, gyere.-intett, és megcsináltuk a feladatot.
-Oké, ez megvolt. Most cseréljetek párokat. A lányokat adjátok eggyel jobbra.-mondta Zsuzsa néni. Közömbösen néztem a jobb oldalamon álló fiúra aki...Dani volt. Szuper! :P
Lassan sétálva Dani elé léptem és szikrázó tekintettel néztem rá.
-Elkapsz?-kérdeztem, mire kínosan felnevetett.
-Aha.-válaszolta.
Hát, gondoltam, hogy elkap. Gondoltam, hogy megbízhatok benne ezek után. Gondoltam, újra lehetnénk együtt. De ő még arra sem képes, hogy elkapjon! 
Ugyanis, amikor dőltem hátra direkt félreállt én meg fenékre estem.
-Jaj, bocsi, már dőltél?-kérdezte gúnyosan. Lassan felálltam, és fájlaltam a fenekem.-Bocs.
-Semmi gond.-mondtam cinikusan.
-Dániel, ez meg mi volt?-kérdezte az osztályfőnök.
-Bocsánat, nem tudtam, hogy jön.-füllentette. Na persze. Kösz, Dani. Kedves vagy..:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése