2014. március 12., szerda

Következő nap reggel felkeltem. Nagyon álmos voltam, mert Dinával sokáig beszélgettünk még Facebookon is.
***
Amikor beértem a suliba, odajöttek hozzám a fiúk.
-Mi volt a bajod?-kérdezték.
-Semmi, nem tudom.-füllentettem, és arrébb mentem.
Ofő órával kezdtünk. Bejött az osztályfőnökünk, Beatrix néni, és egy másik nő is vele tartott. Fucsálva néztük, de ő csak mosolyogva nézett ránk.
-Jó reggelt gyerekek! Ő itt Zsuzsa néni, az iskola pszhiológus.-mutatta be az ofő a nőt.
-Sziasztok! Bejöttem hozzátok, mert gondoltam, csinálhatnánk bizalom gyakorlatokat, meg stb.-mondta Zsuzsa néni, aki eléggé fiatalka volt, így a fiúk elkezdtek röhögve egymásra nézni.
-Rendben.-mondtuk bólogatva.
-Oké, akkor kezdjük. Mindannyian üljünk egy körbe! Húzzátok ide a székeiteket!-utasította a nő. Elkezdtünk rendezgetni, és sikerült hosszas huza-vona után beülni egy körbe.-Jó, ha ezzel megvagyunk, kérek egy önként jelentkezőt.
Dani egyből jelentkezett.
-Majd én!-mondta, de Dóri egyszer csak lecsapta a kezét.
-Megőrültél?-kérdezte idegesen.-Te biztosan nem!
Dani duzzogva letett a kezét, és helyette Bálint jelentkezett.
-Jó, gyere!-hívta magához a nő..hogy ebből mi lesz......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése