2014. március 5., szerda

Dina! :)

Másnap apuék felkeltettek, hogy indulnunk kell.
-Jaj, de anya!-sopánkodtam.-Nincs kedvem hazamenni. Még egy kicsit hagy maradjak! Álmos vagyok! Aludni akarok!
-Nem maradhatunk! A kórház már beosztott ebbe a szobába egy másik beteget mára, szóval, most azonnal indulnunk kell.
-Na jó.-keltem ki az ágyamból, és átöltöztem hétköznapi ruhába.
***
Otthon már a házimat írtam, amikor csöngettek.
-Drágám! Kinyitnád? Éppen főzök!-kiabált fel az emeletre anya, és becsuktam a könyvem, és leszaladtam a lépcsőn. Kinyitottam az ajtót, és Dina állt az ajtó előtt.
-Szia, Dina! Hát te?-kérdeztem meglepetten, mert még csak most ért nekik véget a suli.
-Szia. Bejöhetek?-kérdezte, és betessékeltem. Levette a kabáját meg a cipőjét, és felmentünk a szobámba. Leültünk a foteleimre, és kérdőn pillantottam Dina felé.-Szóval, azért jöttem, mert...-folytatta.-Elhoztam a házit.-nyögte ki, de látta rajtam, hogy ez még nekem is bűzlik, mire röhögve megrázta a fejét. Hogy miért? Mert Dina (mint tudjuk) nem egy okos lány, szóval a házit nem hiszem, hogy elhozná nekem. Valami másért jött.
-Akkor miért jöttél?
-Mert...összejöttem Janival..-bökte ki, és röhögve tapsolni kezdtem.
-Na! Komolyan?Gratu, Dina!-kacsintottam rá.-És ehhez nekem mi közöm?
-Hát, gondoltam tudnod kéne róla, ha már ott ketten fent voltatok...-utalt a bulira, ahol egy kicsit összemelegedtünk Janival, de nekem nem jelentett semmit.
-Jaj, az semmit nem jelentett!-legyintettem.-Nyugi, nem kell velem közlened, hogy összejöttetek! Azt csináltok amit akartok!-mondtam mosolyogva, és látszott, hogy ez a mondatom kicsit megnyugtatta Dinát.
-Jaj, de jó! Már féltem, hogy mit mondasz!-mondta, és fújt egyet.
-Nyugi, semmi gáz. Amúgy nem hoztad el akkor a házit?-kérdeztem, mire elnevettük magunkat.
-De, amúgy azt is hoztam.-mondta és elővette a tancuccait, és lediktálta, hogy mit kell majd megcsinálnom és tanulnom.
A délután tök jól telt, Dinával tök jól elvoltunk, skypeoltunk a csajokkal, tévéztünk, kicsit tanultunk (na jó, csak tanultam), meg stb. Jól éreztem magam! :) De holnap már suli...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése